مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 16:352023-12-27سياسي

مهم ترین رکن جامعه اسلامی رسیدگی به فقر معنوی است


قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در حوزه های مادی دغدغه های فراوانی داریم و به دنبال تامین مسکن، سرپناه و رفع مشکلات درمانی و بهداشتی هستیم اما غافل نباشید که هم اکنون مهم ترین رکن رسیدگی به فقر معنوی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، جعفر صباغیان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) ظهر امروز در آیین تجلیل از تشکل های مردمی و موسسات خیریه استان قم، با بیان اینکه یکی از رسالت های حضرت امام(ره) در تشکیل نظام جمهوری اسلامی، رسیدگی به محرومین و مستضعفین بود، اظهار کرد: کمیته امداد از اولین نهادهای تشکیل شده در انقلاب است که هدف اصلی و اساسی آن رسیدگی به امور محرومان و توانمندسازی مددجویان است.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت مردمی در امور خیریه تصریح کرد: پس از تشکیل کمیته امداد هرچه پیش رفتیم در جای جای مختلف اعتماد و مشارکت های مردمی کمک شایانی به ماموریت های کمیته امداد کرده است.

صباغیان با اشاره به نقش مردم در انقلاب ادامه داد: در حوزه های مختلف هرجا که مردم نقش داشتند پیروزی های بزرگی کسب شده است، چه در تشکیل جمهوری اسلامی و چه در دوران دفاع مقدس و بعد آن که نقش مردم در پیشرفت نظام جمهوری اسلامی بی بدیل بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین رکن جامعه اسلامی رسیدگی به فقر معنوی است

مهم ترین رکن جامعه اسلامی رسیدگی به فقر معنوی است