مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 19:002024-01-08سياسي

آغاز فعالیت کارگروه ساماندهی دستفروشان در رشت


رییس شورای اسلامی شهر رشت به آغاز فعالیت کارگروه ساماندهی دستفروشان در رشت اشاره کرد و گفت: در کارگروه دستفروشان تصمیم گرفته شده تا محدوده زمانی و مکانی فعالیت برای دستفروشان مشخص باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین واثق کارگرنیا رییس شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز در دیدار با جمعی از دستفروشان رشت در ساختمان شورا با اشاره به اینکه از قدیم الایام دستفروشی در رشت انجام می شد، اظهار کرد: باید بپذیریم که امروز برخی از دستفروشان حتی بیشتر از گنجایش یک مغازه فضای عمومی را تصاحب کرده و این عمل موجب نارضایتی بسیاری از شهروندان و مغازه داران شده است.

  وی با بیان اینکه متاسفانه خیلی ها از تداوم فعالیت دستفروشان گلایه به حق دارند، افزود: متاسفانه کار به جایی رسیده که تعدادی افراد از دیگر شهرهای استان و حتی استان های دیگر برای دستفروشی به رشت می آیند.

  رییس شورای اسلامی شهر رشت به آغاز فعالیت کارگروه ساماندهی دستفروشان در رشت اشاره کرد و گفت: در کارگروه دستفروشان تصمیم گرفته شده تا محدوده زمانی و مکانی فعالیت برای دستفروشان مشخص باشد و در تلاشیم تا مکان هایی که جاذبه های لازم را به منظور فعالیت دستفروشان دارد را در اختیار آنان قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت کارگروه ساماندهی دستفروشان در رشت

آغاز فعالیت کارگروه ساماندهی دستفروشان در رشت