مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 23:152024-01-03حوادث

سرقت های میلیاردی از منازل اعیان نشین!


سارق پژو سواری که پس از آزادی از زندان به سرقت از منازل مناطق اعیان نشین روی آورده بود، با تلاش نیروهای کلانتری شفای مشهد در شهر جدید گلبهار در حالی شناسایی و دستگیر شد که 11 مالخر اموال سرقتی را نیز به پلیس لو داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، فرمانده انتظامی مشهد روز گذشته در تشریح این عملیات گسترده به خبرنگار روزنامه خراسان گفت:در ادامه عملیات ضربتی کلانتری های مشهد برای مقابله با مالخران و سارقان اموال مردم، نیروهای کلانتری شفای مشهد از طریق منابع و مخبران محلی به اطلاعاتی از یک سارق سابقه دار دست یافتند که فقط به منازل مناطق اعیان نشین دستبرد می زد.

سرهنگ احمد نگهبان افزود: ماموران انتظامی با جمع بندی اطلاعات و انجام تحقیقات نامحسوس دریافتند که سارق مذکور سال گذشته از زندان آزاد شده است و اکنون با استفاده از یک دستگاه خودروی پژو206 نوک مدادی به سرقت از اماکن خصوصی و منازل ادامه می دهد.

بنابراین تجزیه و تحلیل اطلاعات مذکور به ریاست سرگرد احسان سبکبار(رییس کلانتری شفا) در اتاق فرماندهی آغاز و مشخص شد که آخرین سرقت با خودروی206 درتاریخ هفدهم آذر در خیابان احمدآباد رخ داده است.

مقام ارشد انتظامی مشهد با اشاره به بازبینی دوربین های مداربسته و تحلیل های محیط جغرافیایی جرم در اطراف محل سرقت خاطرنشان کرد: در بازدیدهای میدانی از صحنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت های میلیاردی از منازل اعیان نشین!

سرقت های میلیاردی از منازل اعیان نشین!