مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 17:302024-01-04سياسي

محبوبیت حاج قاسم به دلیل دوری از باندها و گروه ها بود


حاج قاسم با هیچ باند و گروهی نبود محبوب و شخصیت تاثیرگذاری در جبهه مقاومت بود همه آزادی خواهان جهان به ایشان ارادت داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از باشت، سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ 48 استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم گرامی داشت سردار حاج قاسم سلیمانی در باشت اظهار داشت: گرامی می دار یم یاد و خاطره سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای عزیزی که زائر بودند و این الگوی مقاومت خود را می خواستند زیارت کنند اما به دست کثیف ترین افراد طول تاریخ بشریت دیروز به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: همه ما استحضار داریم که حاج قاسم عزیز ما در مکتب اسلام و تربیت شده مکتب امام عزیزمان خمینی کبیر بوده اند.

این مسوول عنوان کرد: اندیشه های بلند و الهی حضرت امام، تفکر صحیح و استراتژیک امام تلاش های طاقت فرسای امام در پرتو عنصر شجاعت و استقامت تزازلی آشکار بر مکتب های کفر، شرک و نفاق به وجود آورده است و معادلات سیاسی دنیا را بر هم زد کنگره های شرک و نفاق را در هم نوردید با دم مسیحایی خود جان دیگری به اسلام دادند هندسه جهان را تغییر دادند و نقطه عطفی در تاریخ بشریت به وجود آوردند.

وی خاطرنشان کرد: قطار انقلاب را به حرکت درآوردند و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را بر فراز آن به اهتزار درآوردند تا به دست صاحب اصلی اش امام زمان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محبوبیت حاج قاسم به دلیل دوری از باندها و گروه ها بود

محبوبیت حاج قاسم به دلیل دوری از باندها و گروه ها بود