مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 13:302024-01-07سياسي

شهید حاج قاسم سلیمانی افتخاری برای ایران و همه امت اسلامی است


تولیت آستان مقدس کهف شهدا زاهدان گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی افتخاری نه تنها برای ایران بلکه افتخاری برای همه امت اسلامی است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان تولیت آستان مقدس کهف شهدا زاهدان گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی افتخاری نه تنها برای ایران بلکه افتخاری برای همه امت اسلامی است.

محمود جوادیان فر در گفت وگو با ایسنا- ضمن عرض تسلیت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهادت مظلومانه شهدای حادثه تروریستی کرمان ، بیان کرد: جنایتکارانی که دستانشان به خون کودکان، زنان و مردان بی گناه آغشته است با این جنایت به دنبال ناامنی در این مرز و بوم اند تا شکست های خود را جبران کنند، اما بدانند که این مردم با صبر و استقامت به پیروزی نهایی بر همه دشمنان و بد خواهان خواهند رسید .

وی با بیان اینکه شهدا احیاگر مجدد اسلام در عهد حاضر هستند، افزود: شهادت در راه خدا و دفاع از انقلاب آرزوی ماست و از آن ترسی نداریم.

جوادیان فر با تاکید بر فرموده امام خمینی (ره) که می فرمایند( بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود) خاطرنشان کرد: ملت ما فرهنگ غنی از رشادت ، شهادت و استواری و پایبندی به آرمان های انقلاب اسلامی دارند که یکی از این آرمان های انقلابی جان فدایی در راه خدا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید حاج قاسم سلیمانی افتخاری برای ایران و همه امت اسلامی است

شهید حاج قاسم سلیمانی افتخاری برای ایران و همه امت اسلامی است