مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 03:002023-12-30ورزشي

درخواست رانت و امتیاز ویژه دبیر؛ دیگی که برای من نجوشد؟


رییس فدراسیون کشتی در حالی درخواست حواله خودرو برای مدال آوران این رشته داشته که مشخص نیست این رانت خواهی بر چه اساسی است.

- جی پلاس؛ از همان روزی که اعلام شد قرار است به ملی پوشان فوتبال ایران به دلیل صعود به جام جهانی پاداش حواله واردات خودرو تعلق بگیرد، سیل انتقادات ریز و درشت روانه این ورزش و ورزشکارانش شد.

کشتی گیران از جمله افرادی بودند که علیه این موضوع گارد گرفتند تا جایی که چندی پیش بعد از مصاحبه جنجالی کنعانی زادگان، امیرمحمد یزدانی علنا در صفحه خود وارد دعوای لفظی با بازیکنان فوتبال شد.

حالا در جدیدترین مورد بار دیگر بین ورزشکاران اختلاف پیش آمده که شجاع خلیل زاده در مصاحبه خود گفته بود بهتر است ورزشکاران دیگر رشته ها حد خود را بدانند و باقی ماجرا؛ اما نکته عجیب در این بین، اقدام علیرضا دبیر و صحبت او مبنی بر در خواست حواله خودرو برای 21 نفر از کشتی گیران عنوان دار جهان و المپیک است، اقدامی که مشخص نیست بر چه اساسی است.

مطمئنا ورزشکاران زحمت می کشند و افتخارآفرینی آن ها شایسته پاداش و تقدیر است، به خصوص ورزشکاران رشته های انفرادی که بارها در میادین جهانی و المپیک درخشیده اند اما در کشوری که ورزش آن کاملا دولتی است و هزینه اش از جیب مردم می رود، چه لزومی دارد به ورزشکاران رانت و امتیاز ویژه همچون حواله واردات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست رانت و امتیاز ویژه دبیر؛ دیگی که برای من نجوشد؟

درخواست رانت و امتیاز ویژه دبیر؛ دیگی که برای من نجوشد؟