مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 18:252024-01-15سياسي

ایست رشد مصرف اعتیاد در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر امروز 25 دی ماه در سومین نشست تخصصی معاونان، مدیران کل و دبیران شورا های هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور که با عنوان «نقش رسانه و فضای مجازی در پیشگیری از اعتیاد .

- دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: خوشبختانه آهنگ رشد اعتیاد طبق کار پژوهشی یک دانشگاه معتبر کشور متوقف شده است و این دستاورد نتیجه زحمات همه دستگاه ها و ایجاد حساسیت در جامعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر امروز 25 دی ماه در سومین نشست تخصصی معاونان، مدیران کل و دبیران شورا های هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور که با عنوان نقش رسانه و فضای مجازی در پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با موادمخدر در مجموعه فرهنگی شقایق برگزار شد، گفت: خوشبختانه آهنگ رشد اعتیاد طبق کار پژوهشی یک دانشگاه معتبر کشور متوقف شده است و این دستاورد نتیجه زحمات همه دستگاه ها و ایجاد حساسیت در جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه همچنان باید اولویت راهبردی ستاد مبارزه با مواد مخدر، پیشگیری باشد، تصریح کرد: در عین حال که موضوع مقابله را پیگیری می کنیم، باید پیشگیری را هم در اولویت نخست قرار دهیم و برای این مهم باید از ظرفیت رسانه ها و فضای مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایست رشد مصرف اعتیاد در کشور

ایست رشد مصرف اعتیاد در کشور