مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 16:552023-12-25سياسي

اندر احوالات طرح فروش آنلاین دارو


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، خواجوند؛ چندی است که برخی از مسئولین در تلاش هستند برای آسودگی جامعه مصوبه ای در حوزه سلامت به جهت ایجاد دسترسی راحت تر به دارو ، - چندی است که برخی از مسئولین در تلاش هستند برای آسودگی جامعه مصوبه ای در حوزه سلامت به جهت ایجاد دسترسی راحت تر به دارو ، اجرایی نمایند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، خواجوند؛ چندی است که برخی از مسئولین در تلاش هستند برای آسودگی جامعه مصوبه ای در حوزه سلامت به جهت ایجاد دسترسی راحت تر به دارو ، اجرایی نمایند که البته نکته جالب اینجاست که متخصصین و مقامات عالی حوزه سلامت مخالفت صریح خود را اعلام نموده و بیشتر از سوی وزرای اقتصاد و ارتباطات مورد تایید یا حتی تاکید است.

 به عنوان فعال دانشجویی در حوزه علوم پزشکی، که سلامت و نگرانی برای مردم همواره دغدغه و بخش عمده ی روزمره مان است از انتهایی شروع می کنم که از ابتدا تا به الان در آن گیر کرده ایم! عجیب است که بحث زیرساخت ها عملا برای ما مطرح نبوده و نیست و معلوم نمی شود تا چه زمانی قرار است تصمیمات و مصوبات ناگهانی تبعات منفی را پیاپی رهنمون این جامعه نماید؟ آنگاه که وزارت بهداشت برنامه ای جهت نظارت و حفظ اطلاعات بیماران در پی اجرای طرح فروش آنلاین دارو ها در پلتفرم های موجود ندارد و  مخالفت می کند، نقش وزیر اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندر احوالات طرح فروش آنلاین دارو

اندر احوالات طرح فروش آنلاین دارو