مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 13:302023-12-30سياسي

دشمن همچنان به دنبال فتنه گری و برپایی غائله است


یکی از فراوان ترین شیوه های عملکردی دشمنان علیه جبهه حق که همواره در طول تاریخ مورد استفاده آنان قرار گرفته، فتنه گری و برپایی غائله است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرندیه، محسن صادقی ظهر امروز در جمع شورای اداری شهرستان که به مناسبت نهم دی ماه برگزار شد، اظهار داشت: جبهه کفر و استکبار در فتنه انگیزی و فتنه گری با تکیه بر اهرم های قدرت سعی دارند رهبری الهی را از صحنه خارج و دین را به حاشیه برانند.

  وی با تاکید بر اینکه جبهه باطل همواره در برابر جبهه حق قرار داشته و درصدد جلوگیری از قدرت و اقتدار جبهه حق است، یادآور شد: یکی از فراوان رین شیوه های عملکردی دشمنان علیه جبهه حق که همواره در طول تاریخ مورد استفاده آنان قرار گرفته، فتنه گری و برپایی غائله است.

فرمانده سپاه زرندیه اطلاعات و امپراطوری رسانه ای، ثروت، وجاهت و مکنت را از جمله اهرم های قدرت جبهه استکبار در فتنه انگیزی دانست و افزود: دشمنان با بزرگنمایی و تقدس گرایی همراه با رویکردی منافقانه به دنبال فتنه انگیزی و جریان سازی بر علیه نظام مقدس اسلامی است.

 صادقی با اشاره به اهمیت بازخوانی فتنه 88 در میان نسل جوان خاطرنشان کرد: با گذشت نزدیک به 15 سال از این فتنه ای که نابودی نظام و انقلاب را نشانه رفته بود، هنوز بسیاری از مردم بویژه نسل جوان از ریشه این فتنه آگاهی کافی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن همچنان به دنبال فتنه گری و برپایی غائله است

دشمن همچنان به دنبال فتنه گری و برپایی غائله است