مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 14:052023-12-31ورزشي

تاکید مشاور وزیر علوم بر شناسایی ظرفیت های ورزشی در حوزه زنان


مشاور وزیر علوم امور زنان و خانواده بر تاکید مشاور وزیر علوم بر شناسایی ظرفیت های ورزشی در حوزه زنان تاکید کرد و گفت: شناسایی عناصر و عوامل تأثیرگذار بر توسعه صنعت ورزش از مهم ترین گام های اولیه است که بنیان کار است در این زمینه زنان و دختران علاقه مندی .

- مشاور وزیر علوم امور زنان و خانواده بر تاکید مشاور وزیر علوم بر شناسایی ظرفیت های ورزشی در حوزه زنان تاکید کرد و گفت: شناسایی عناصر و عوامل تأثیرگذار بر توسعه صنعت ورزش از مهم ترین گام های اولیه است که بنیان کار است در این زمینه زنان و دختران علاقه مندی هستند که ضمن توجه به نقش والا و جایگاه شخیص زن بودنشان، در تلاش هستند در این مسیر موفق و تأثیرگذار باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فخرالسادات نصیری در حاشیه نخستین رویداد حمایت از طرح ها و ایده های نوآورانه در ورزش بانوان اظهار کرد: موضوع کارآفرینی و نقش مهم آن به عنوان موتور محرکه در راستای رشد و توسعه اقتصاد خرد و کلان موضوع تازه و نوینی نیست و از سالیان دور چه از منظر کارشناسان و صاحب نظران و چه از منظر شخصی موردتوجه بوده است، اما فراگیر کردن آن در حوزه های مختلف ازجمله ورزش، جزء تحولات نوین اقتصادی است.

مشاور وزیر علوم امور زنان و خانواده افزود: ورزش علاوه بر مزایای مختلف همچون ترغیب کار تیمی، سلامت و بهزیستی اجتماعی، اشاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مشاور وزیر علوم بر شناسایی ظرفیت های ورزشی در حوزه زنان

تاکید مشاور وزیر علوم بر شناسایی ظرفیت های ورزشی در حوزه زنان