مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 13:102024-01-07اقتصادي

حصارهای افکار صرفا عمرانی باید در ذهن دهیاران شکسته شود


معاون امور دهیاریهای سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور گفت: توسعه پایدار نیازمند درآمدزایی است و برای رسیدن به این مهم نیاز است حصارهای فکر صرفا عمرانی در ذهن دهیاران شکسته شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهیار نور علی معاون امور دهیاری های سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور امروز در کارگروه تخصصی اقتصادی همایش مدیران کل دفاتر امور روستایی استانداری های کشور که به میزبانی استان هرمزگان در جزیره قشم برگزار شد، اظهار داشت: اینکه بخش عمده فعالیت های پست بانک در روستاها عرضه می شود از منظر محرومیت زدایی و کمک به تعمیق توسعه روستایی بسیار ارزشمند بوده و این خدمات باید در راستای توانمندسازی سازی روستاییان ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه کمتر کشوری به اندازه ایران در مناطق روستایی، زیرساخت ایجاد کرده است، ابراز داشت: توسعه زیر ساخت ها تاکنون خوب انجام شده و ادامه آن قابل تقدیر است اما باید کنار آن توسعه اقتصادی را نیز در نظر گرفت و موجبات رونق اقتصادی روستاها رو فراهم کرد.

  وی با بیان اینکه باید کاری کنیم که نقش مولد بودن روستاها تقویت شود، تصریح کرد: توسعه روزافزون راه آسفالت در روستاها و توسعه کیفی اتفاق مبارکی در کشور است اما نباید از امر رونق اقتصادی روستاییان غافل شد و برای این منظور پست بانک باید طب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حصارهای افکار صرفا عمرانی باید در ذهن دهیاران شکسته شود

حصارهای افکار صرفا عمرانی باید در ذهن دهیاران شکسته شود