مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 15:252024-01-06سياسي

جنایت تروریستی در کرمان بدون پاسخ درخور نخواهد ماند


مجمع وزیران ادوار در بیانیه ای به مناسبت حادثه تروریستی در کرمان ضمن تاکید بر وفاق، انسجام و همدلی اقشار مختلف مردم از نهادهای امنیتی و انتظامی خواست با تدبیر و دوراندیشی نسبت به شناسایی و مجازات عاملان این جنایت، - مجمع وزیران ادوار در بیانیه ای به مناسبت حادثه تروریستی در کرمان ضمن تاکید بر وفاق، انسجام و همدلی اقشار مختلف مردم از نهادهای امنیتی و انتظامی خواست با تدبیر و دوراندیشی نسبت به شناسایی و مجازات عاملان این جنایت، تمام توان و ظرفیت خود را به کار گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است: بار دیگر تروریسم کور بی منطق از ملت ایران و مردم کرمان انتقام گرفت.

این جنایت کور دلیلی روشن بر نقش بی بدیل شهید حاج قاسم سلیمانی در سرکوب و انهدام جریان داعش در منطقه خاورمیانه و شامات بوده است.

ضمن تسلیت به مردم بزرگ ایران و خانواده های بزرگوار شهدای این حادثه تلخ و طلب علو درجات برای شهدای عزیز، دشمن زبون و ذلیل بداند رهروان راه حاج قاسم سلیمانی با عزم و اراده قوی تر از گذشته منطقه را از لوث وجود تروریسم پاکسازی خواهند کرد.

بی شک این حرکت های کور و جنایت آمیز بدون پاسخ در خور نخواهد ماند.

مجمع وزیران ادوار ضمن تاکید بر وفاق و انسجام و همدلی اقشار مختلف مردم عزم و اراده آهنین مردم بزرگ ایران در مقابله با تروریسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت تروریستی در کرمان بدون پاسخ درخور نخواهد ماند

جنایت تروریستی در کرمان بدون پاسخ درخور نخواهد ماند