مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 11:312023-12-24ورزشي

ملوان طلسم 12 ساله برابر تراکتور را می شکند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی روز دوشنبه در استادیوم 10 هزار نفری سیروس قایقران بندر انزلی میزبان تیم چهارم جدول تراکتورسازی تبریز خواهد بود؛ دیداری که برای شاگردان مهدی تارتار از اهمیت زیادی برخوردار است.

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در صورت کسب برد خانگی در این دیدار حساس و مهیج برابر تیم قدرتمند تراکتور، به رده سوم جدول رده بندی می رسد، همین اتفاق بر حساسیت بازی افزوده و همگان منتظر آغاز این بازی جذاب توسط 2 تیم پرطرفدار شهرستانی هستند.

این مسابقه از حیث دیگر نیز برای شاگردان مهدی تارتار حائز اهمیت است زیرا 12 سال از آخرین برو ملوان در لیگ برتر برابر تراکتور می گذرد که در 29 بهمن ماه 1389، در جریان بازی برگشت لیگ دهم برمی گردد که ملوان موفق شد، تیم تحت فرمان فراز کمالوند را شکست دهد، انزلی چی ها بعد از آن تا به امروز رنگ برد را برابر تراکتور ندیدند.

ملوان در چارچوب لیگ برتر تاکنون دوبار موفق به شکست تراکتور شده که هر دو در انزلی رقم خورده است، نخستین پیروزی سفید پوشان بندر انزلی برابر قرمزپوشان در نخستین دوره برگزاری لیگ برتر به دست آمد، جایی که در دور رفت رقابت ها ملوان با سه گل تراکتور را شکست داد؛ سالی که در نهایت تبریزی ها به لیگ یک سقوط کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملوان طلسم 12 ساله برابر تراکتور را می شکند؟

ملوان طلسم 12 ساله برابر تراکتور را می شکند؟