مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 07:252024-01-09سياسي

ابلاغ پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به خانواده شهدای کرمان


نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید با همراهی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان، پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب را به خانواده های داغدار شهدای حادثه تروریستی کرمان ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، عادل رضایی، نصرت عرب نژاد، المیرا حیدری نژاد، فاطمه پرنده کام، میلاد شادکام، سمانه رجایی نژاد و علی رویدل هفت نفر از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان هستند که نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با همراهی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان امروز دوشنبه، 18 دی ماه به دیدار خانواده آن ها رفته و پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب را به آنها ابلاغ کردند.

حجت الاسلام سیدرمضان موسوی مقدم، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید در این دیدارها با آرزوی علو درجات برای شهیدان و آرزوی صبر و بهبودی برای بازماندگان و مجروحان این حادثه خونبار عنوان کرد: با خصوصیاتی که از این شهیدان شنیده ایم، همه مصداق سخن حاج قاسم سلیمانی هستند که تا شهید نباشید، شهید نمی شوید .

وی درجه شهادت را افتخاری بزرگ برای درگذشتگان این حادثه و خانواده آن ها دانست و افزود: این حادثه دردناک، برای رهبر معظم انقلاب بسیار سخت گذشت.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهدا و خانواده های آنان در پیشگاه خداوند مأجور هستند؛ وجود ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به خانواده شهدای کرمان

ابلاغ پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به خانواده شهدای کرمان