مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 11:002024-01-13فرهنگي

نمایش و نقد «چیغ» محمدرضا اصلانی در «مستند های ایران شناسی»


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انجمن مستندسازان سینمای ایران، نمایش و نقد و بررسی فیلم مستند «چیغ» ساخته محمدرضا اصلانی به همت انجمن مستندسازان سینمای ایران و انجمن دوستداران شاهنامه البرز (اشا) روز دوشنبه 25 دی، - نمایش و نقد چیغ محمدرضا اصلانی در مستند های ایران شناسی بیست و سومین نشست ماهانه مستند های ایران شناسی به نمایش و نقد و بررسی فیلم مستند چیغ ساخته محمدرضا اصلانی اختصاص دارد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انجمن مستندسازان سینمای ایران، نمایش و نقد و بررسی فیلم مستند چیغ ساخته محمدرضا اصلانی به همت انجمن مستندسازان سینمای ایران و انجمن دوستداران شاهنامه البرز (اشا) روز دوشنبه 25 دی، ساعت 18 برگزار می شود.

این نشست با حضور محمدرضا اصلانی سازنده اثر، ابراهیم مختاری نویسنده، کارگردان و مستندساز و سعید عقیقی فیلمنامه نویس، مدرس و منتقد سینما برگزار می شود و پس از نمایش فیلم به نقد و بررسی جنبه های کمتر دیده شده آن و ویژگی های سینمای محمدرضا اصلانی و نسبت آن با فرهنگ ایران پرداخته خواهد شد.

چیغ مستندی است با ویژگی های قوم نگارانه که با زبانی اسطوره ای به سویه های پنهان دین یارسان و افسانه آفرینش در این دین می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش و نقد «چیغ» محمدرضا اصلانی در «مستند های ایران شناسی»

نمایش و نقد «چیغ» محمدرضا اصلانی در «مستند های ایران شناسی»