مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 15:502023-12-30سياسي

اساس حماسه 9 دی، آگاهی و بصیرت ملت بود


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیرا گفت: حماسه 9 دی بر اساس بصیرت ملت انجام شد که تبدیل به حماسه شد و بصیرت هم از آگاهی است و این همان اساس کار جهادی است.

- ایسنا/فارس معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیرا گفت: حماسه 9 دی بر اساس بصیرت ملت انجام شد که تبدیل به حماسه شد و بصیرت هم از آگاهی است و این همان اساس کار جهادی است.

محمدحسین انباردار امروز، 9 دی ماه در حاشیه بازدید از دفتر خبرگزاری ایسنا منطقه فارس به ظرفیت های جهاددانشگاهی اشاره کرد و گفت: همان طور که از نام جهاددانشگاهی بر می آید، جهاد و دانش در این نهاد در کنار یکدیگر قرار گرفته است و از جهاددانشگاهی هم چنین انتظاری می رود.

وی افزود: از جهاددانشگاهی انتظار می رود زودتر از بقیه سازمان ها و نهادها وارد موضوعات علمی شوند زیرا همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند جهاد یعنی فعالیت در جایی که برای کشور منفعت دارد و با دشمن تقابل دارد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: اگر در بحث جهاد علمی به خوبی فعالیت کنیم، می توانیم با دشمنان مقابله کنیم و نمونه این قضیه هم اقدامات زنده یاد کاظمی آشتیانی است.

وی با اشاره به مناسبت های هفته جاری اعم از 9 دی، سالروز شهادت سردار سلیمانی و سالروز آسمانی شدن زنده یاد کاظمی آشتیانی گفت: و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساس حماسه 9 دی، آگاهی و بصیرت ملت بود

اساس حماسه 9 دی، آگاهی و بصیرت ملت بود