مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 21:502023-12-23ورزشي

رسیدگی به مشکلات «محلات کرامت» توسط مسؤولان کشوری در شهرقدس+عکس


جلسه رسیدگی به محلات کرامت عصر امروز با حضور مسؤولان استانی و کشوری در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهر قدس، جلسه رسیدگی به محلات کرامت با حضور جانشین معاون اجتماعی سازمان بسیج کشور، معاون اجتماعی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و فرماندار شهرستان قدس، جمعی از اعضای مدیریت شهری و مسؤولان شهرستانی عصر امروز در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس برگزار شد.

  در این جلسه به ظرفیت ها و نیازهای محلات به ویژه شهرک شهید عزیزی پرداخته شد و مسائل محله از جمله بحث فاضلاب، رسیدگی به ساخت وسازها، توجه به ارتقا سرانه های فرهنگی، آموزشی و ورزشی و آسیب های اجتماعی موجود مطرح شد و هر یک از مسؤولان ادارات نسبت به رسیدگی به آن پاسخ داده و ملزم رسیدگی و رفع آن شدند.

  پس از این جلسه بازدید از شهرک شهید عزیزی انجام شد و مسؤولان امر از نزدیک مسائل محله را مشاهده، با شهروندان گفت وگو کرده و به خواسته های آن ها پاسخ دادند.

استفاده از ظرفیت تمام ادارات و نهادها  سرهنگ فتوحی، جانشین معاون اجتماعی سازمان بسیج در بازدید میدانی از شهرک شهید عزیزی شهرقدس افزود: قرارگاه خدمات اجتماعی و فرهنگی با مدیریت فرماندار تشکیل و نظام مسائل این شهرک در جلسه مطرح شد و مصوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به مشکلات «محلات کرامت» توسط مسؤولان کشوری در شهرقدس+عکس

رسیدگی به مشکلات «محلات کرامت» توسط مسؤولان کشوری در شهرقدس+عکس