مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 11:262024-01-03سياسي

مصوبات مجلس در این هفته


مجلس در این هفته سه روز صحن علنی داشت که در 2 روز آن هشت مصوبه داشت و در روز سوم به علت بررسی سوال از وزیر صمت مصوبه ای نداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا ، مجلس شورای اسلامی در روز های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هفته جاری، جلسه علنی داشت .

   نمایندگان مجلس در روزهای یکشنبه و دوشنبه ، هشت مصوبه داشتند و در روز سه شنبه نیز به علت بررسی سوال از عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت که در دستور کار نمایندگان قرار داشت، نمایندگان در صحن مجلس مصوبه ای نداشتند.

   مصوبات این هفته مجلس به شرح زیر است:  مصوبات صحن مجلس در روز یکشنبه    - نمایندگان مجلس با انجام اصلاحاتی در لایحه کولبری به منظور تأمین نظر شورای نگهبان موافقت کردند.

   - نمایندگان خانه ملت با بررسی لایحه اصلاح مبارزه با مواد مخدر به صورت یک فوریت موافقت کردند بنابراین بررسی این طرح در اولویت مجلس و کمیسیون مربوطه قرار گرفت.

   مصوبات صحن مجلس در روز دوشنبه   - نمایندگان مجلس وزارت آموزش و پرورش را مکلف به راه اندازی سامانه الکترونیکی یکپارچه مدیریت نظارت بر تمامی مدارس و مراکز غیردولتی از محل اعتبارات صندوق حمایت از توسعه مدارس غیردولتی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات مجلس در این هفته

مصوبات مجلس در این هفته