مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 17:302024-01-08سياسي

پیشگیری و درمان سرطان به همت استارت آپ ها سرعت می گیرد


دبیر کمیته تجاری سازی دومین کنگره کنسرژنومیکس گفت: اهمیت فعالیت های نوآورانه و استارت آپی برای سرعت بخشیدن به پیشگیری و درمان بیماری سرطان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، نخستین جلسه شورای راهبردی دومین کنگره کنسرژنومیکس با تاکید بر تشکیل زیست بوم استارتاپی در کشور برگزار گردید.

در این نشست مصطفی قانعی رییس کنگره بین المللی کنسرژنومیکس اظهار کرد: با توجه به تجربه کسب شده در کنگره نخست و با همکاری موثر مراکز علمی و دانشگاهی در حوزه های فناوری، تجاری سازی و مسئولیت پذیری اجتماعی، کنگره دوم به صورت جدی تر برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری از توجه به شکل دهی اقتصاد پیشگیری و درمان سرطان و طراحی مدل اقتصادی در این زمینه خبر داد و گفت: در این راستا، بر همکاری بیشتر انجمن های علمی به عنوان تخصصی ترین سازمان ها تاکید داریم و تلاش خواهیم کرد که نقش ایشان در تحقق اهداف در نظر گرفته شده برای درمان سرطان، برجسته تر از پیش باشد.

قانعی همچنین بابیان اینکه سرطان، چالشی جدی در سلامت جهان به شمار می رود و تبدیل به یکی از عوامل مرگ ومیر انسانی شده است، افزود: بنابراین اهمیت برگزاری دومین کنگره بین المللی کنسرژنومیکس و نیز تجاری سازی فناوری ها، فرصتی  مناسب برای آگاه سازی بیشتر جامع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری و درمان سرطان به همت استارت آپ ها سرعت می گیرد

پیشگیری و درمان سرطان به همت استارت آپ ها سرعت می گیرد