مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 00:402023-12-22سياسي

بازی خبرسازان مجازی با افکار عمومی!


شاید تا امروز عبارت «دستکاری افکار عمومی» را زیاد شنیده باشید؛ هدفی که هر چه به انتخابات اسفندماه نزدیک تر شویم، «خبرسازان مجازی» آن را بیشتر دنبال خواهند کرد و ضرورت هوشیاری مقابل آنها بهتر خود را نشان می دهد.

- خبرگزاری فارس- سپیده سیر: بازی با افکار عمومی ،  دستکاری افکار عمومی ، عملیات روانی و این دست تعابیر و مفاهیم در سال های اخیر بیش از همیشه وارد ادبیات سیاسی و رسانه ای کشورمان شده است و شاید شما هم تا امروز این عبارت ها را زیاد شنیده باشید.

  افکار عمومی ، این روزها عبارت پرتکراری است.

بارها و بارها این دو واژه را در کنار یکدیگر و از زبان سیاستمداران، کارشناسان مسائل اجتماعی و فرهنگی و حتی رسانه ها و اهالی قلم و اندیشه شنیده، دیده یا خوانده اید.

بسامد بالای استعمال این عبارت، بی زمینه و بی ضرورت هم نیست؛ گرچه خیلی کمتر از کشورهای استعمارگر جهان امروز، اما بالأخره در داخل ایران هم کسانی هستند که افکار عمومی برایشان نقطه محوری تمام کارها، برنامه ها، اقدام ها، طرح ها و قوانین و.

است.

آنها کمی بهتر از عموم تصمیم گیران و تصمیم سازان کشورمان، دریافته اند که چرا متخصصان علم رسانه و ارتباطات، عقیده دارند که رسانه های جمعی و شبکه های رادیویی و تلویزیونی بزرگ جهان در کنار روزنامه های تأثیرگذار بین المللی و خبرگزاری ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی خبرسازان مجازی با افکار عمومی!

بازی خبرسازان مجازی با افکار عمومی!