مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 15:002024-01-02سياسي

حاج قاسم یک مصلح بزرگ بود/ اسطوره ها تکرار شدنی نیستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم آغاز نهضت خدمت مومنانه و محرومیت زدایی در کشور از جوار مزار سپهبد شهید قایم سلیمانی گفت: - رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حاج قاسم یک مصلح بزرگ جهانی بود و ما زمان لازم داریم تا شخصیت وی را بشناسیم؛ او جنگید و جهاد کرد تا دنیا در صلح باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم آغاز نهضت خدمت مومنانه و محرومیت زدایی در کشور از جوار مزار سپهبد شهید قایم سلیمانی گفت: حاج قاسم یک مصلح بزرگ جهانی بود و ما زمان لازم داریم تا شخصیت وی را بشناسیم؛ او جنگید و جهاد کرد تا دنیا در صلح باشد.

سلیمانی تاکید کرد: فلسطین فقط مساله اصلی جهان اسلام نیست بلکه مساله اصلی جهان است و این یکی از برکات خون شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت است.

وی اظهار داشت: در آستانه چهارمین سالگرد اسطوره بزرگ ملت ایران و جهان اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی باید گفت که اسطوره ها تکرار شدنی نیستند.

سردار سلیمانی تاکید کرد: حاج قاسم یک شخصیت جهادی صرف نبود.

وی با ارائه تحلیلی تصریح کرد: در آینده مشخص خواهد شد اگر حاج قاسم جبهه مقاومت را شکل نداده، در مقابل آن نیروی شیطانی بزرگ و سهمگین قرار نگرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم یک مصلح بزرگ بود/ اسطوره ها تکرار شدنی نیستند

حاج قاسم یک مصلح بزرگ بود/ اسطوره ها تکرار شدنی نیستند