مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 15:202023-12-22سياسي

امام جمعه پارس آباد: شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی و دینی است


شرکت گسترده و حداکثری مردم در انتخابات بستر را برای بهتر شدن سرنوشت جمعی فراهم می کند و شرکت در آن یک وظیفه ملی و دینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی امام جمعه شهرستان پارس آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مصلای امام خمینی (ره) برگزارشد، با اشاره به انتخابات خبرگان رهبری و مجلس در اسفند ماه اظهار کرد: شرکت گسترده و حداکثری مردم در انتخابات بستر را برای بهتر شدن سرنوشت جمعی فراهم می کند که باید عوامل مشارکت در انتخابات تقویت شود و از کارهایی که روی مشارکت تاثیر منفی می گذارد اجتناب کرد.

وی افزود: انتخابات یک وظیفه ملی و دینی بوده و فرصتی مناسب است و باید به مظهر قدرت ملی تبدیل شود و مشارکت مردم در این انتخابات باید حداکثری با رقابت سالم و انتخاب درست و با امنیت سالم برگزار شود.

امام جمعه پارس آباد در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره پرهیز از اسراف بیان کرد: اسراف و ضایع کردن نعمت  موجب کم شدن نعمت و فقر انسان می شود؛ اسراف به معنی خروج از حد اعدال و تجاوز از حد در هر عملی است که انسان می تواند با آگاهی یا به غفلت انجام دهد.

کلمه اسراف کلمه جامعی است که هر گونه زیاده روی کمی و کیفی در زندگی انسان را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه پارس آباد: شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی و دینی است

امام جمعه پارس آباد: شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی و دینی است