مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 17:252024-01-09اقتصادي

کشف 40 میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام


در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، بیش از 40 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شد.

- جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام، عصر سه شنبه 19 دی ماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیش از 40 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

وی افزود: در راستای این طرح، با اولویت مبارزه با کالاهای ممنوعه، جمع آوری و توقیف خودروهای شوتی با هماهنگی های قضایی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق ازجمله انواع کالاهای ممنوعه، لوازم خانگی و آشپزخانه، فرآورده های گوشتی، برنج، لوازم آرایشی و بهداشتی، یک دستگاه خودرو خارجی، پارچه، پوشاک خارجی و سوخت قاچاق توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: ارزش ریالی کالاهای مکشوفه 40 میلیارد ریال است و متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند.

سلمانی خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با قاچاق کالا یکی از اولویت های اصلی پلیس است و پلیس استان این اجازه را نخواهد داد تا قاچاقچیان برای رسیدن به اهداف و مطامع خود امنیت اقتصادی جامعه را خدشه دار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، 1 دی ماه سال جاری نیز بیش از 20 میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام کشف و ضبط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 40 میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام

کشف 40 میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام