مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 11:202024-01-09سياسي

مقامات کشور زمینه حضور پر شور مردم در انتخابات را به وجود آورند


رییس ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره) گفت: مقامات مسئول در مجمع تشخیص مصلحت نظام در شورای نگهبان در وزارت کشور و سایر دستگاه های مسئول باید زمینه حضور پر شور مردم را با تدبیر به وجود آورند.

- رییس ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره) گفت: مقامات مسئول در مجمع تشخیص مصلحت نظام در شورای نگهبان در وزارت کشور و سایر دستگاه های مسئول باید زمینه حضور پر شور مردم را با تدبیر به وجود آورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی انصاری در اولین نشست ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) ویژه سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام، با تسلیت شهادت جمعی از هموطنانمان در انفجار تروریستی در گلزار شهدای کرمان، ابراز امیدواری کرد که دیگر شاهد چنین وقایعی نباشیم و صهیونیست ها، داعش، منافقین و دشمنان اسلام و انقلاب را عامل این انفجار دانست.

وی روزهای پیش رو تا انتخابات اسفند 1402 را روزهای سرنوشت سازی توصیف کرد و با اشاره به انتقادهای مطرح شده در مناظره های انتخاباتی صدا و سیما ضرورت مقدمه سازی برای حضور گسترده همه آحاد مردم را یادآور شد.

وی ادامه داد: اگر قانون انتخابات ایراد دارد و نمی تواند پاسخگوی برآورده شدن این خواسته به حق مردم باشد، مقامات مسئول در مجمع تشخیص مصلحت نظام در شورای نگهبان در وزارت کشور و سایر دستگاه های مسئول باید زمینه حضور مردم را با تدب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقامات کشور زمینه حضور پر شور مردم در انتخابات را به وجود آورند

مقامات کشور زمینه حضور پر شور مردم در انتخابات را به وجود آورند