مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 11:552023-12-30اقتصادي

خواسته کارکنان شرکت گروه ملی ایران چیست؛مسوولان چه می گویند؟


چند روزی است که در شبکه های اجتماعی فیلم هایی از تجمع کارکنان شرکت گروه ملی ایران دست به دست می شود اما قصه چیست؟ - خواسته کارکنان این شرکت چیست و مسوولان در این رابطه چه می گویند؟ کارکنان شرکت می گویند طبقه بندی مشاغل با تاخیر حدود ده ساله انجام شد و از سال 1400 کارگران متوجه نبود این بند در حقوقشان شدند و مطالبه این بود که طبقه بندی اجرا شود.

آنها می گویند از سال 1400 ما در شرکت یکسری تجمعات آرام داشتیم و مطالباتمان هم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل بود و آن زمان مدیرکل اداره کار خوزستان در جمع کارگران حاضر شد و با کارگران صحبت کرد و گفت که به نظر می رسد طرح طبقه بندی مشاغل شما سه ماهه انجام می شود و حق قانونی شماست، اما متاسفانه بعدا در روند اجرای کار مدیرعامل شرکت هیچ همکاری برای اجرای طرح طبقه بندی مشاغل نکرد.

درخواست به حق کارکنان پیگیری می شود محمد راضی جلالی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان نیز در این رابطه در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: نشستی با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان شرکت گروه ملی انجام دادیم و از نزدیک مطالبات آن ها را گوش کردیم.

وی با بیان اینکه بین کارکنان و مدیران شرکت گروه ملی هنوز توافقاتی برای  چگونگی اجرای طرح طبقه بندی انجام نشده است، افزود: ما مطالبه  و درخواست های کارکنان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواسته کارکنان شرکت گروه ملی ایران چیست؛مسوولان چه می گویند؟

خواسته کارکنان شرکت گروه ملی ایران چیست؛مسوولان چه می گویند؟