مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 07:352024-01-09سياسي

تدوین آیین نامه عرضه اینترنتی دارو


سخنگوی سازمان غذا و دارو از تدوین آیین نامه عرضه اینترنتی دارو خبر داد و گفت: این آیین نامه با اخذ نظرات دستگاه های تخصصی مربوطه تدوین شده و تلاش می شود تا پایان سال ابلاغ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر سجاد اسماعیلی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته برای ساماندهی عرضه دارو به صورت اینترنتی، گفت: آیین نامه مربوط به این موضوع با اخذ نظرات دستگاه های تخصصی مختلف تدوین شده است.

وی تاکید کرد: در عرضه اینترنتی دارو و تدوین آیین نامه مربوطه، آنچه که برای ما مهم و ملاک است تولیت سازمان غذا و دارو است؛ چراکه سازمان غذا و دارو تنها ناظر زنجیره تامین دارو است و با نظارت های موثر بر لزوم رعایت موارد مربوطه در طول زنجیره تاکید دارد.

اسماعیلی گفت: در تدوین آیین نامه مذکور، نظرات دستگاه های تخصصی مختلف با دغدغه ها و شروط سازمان غذا و دارو برای ارایه خدمات غیرحضوری دارویی، هم راستا شده است و تلاش مان آن است که تا پایان سال نیز ابلاغ شود؛ اما اجرای آن موکول می شود به اقدام ذینفعان برای اخذ مجوز که احتمالا طی فرآیند آن به سال آینده موکول شود.

شروط سازمان غذا و دارو در آیین نامه خدمات غیرحضوری دارویی وی به ایسنا گفت: این آیین نامه بندهای مختلفی دارد و شروط اصلی و خط قرمزهای سازمان غذا و دارو در آن اعمال شده و مشخصا نیز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین آیین نامه عرضه اینترنتی دارو

تدوین آیین نامه عرضه اینترنتی دارو