مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 20:302023-12-25بين الملل

یمن، آمریکا را آچمز کرد


آمریکا نیک می داند که حمله نظامی به یمن امکان ندارد، زیرا دریمن که هشت سال زیر بمباران بوده  هدف نظامی مهمی که زدن آن روی یمن تاثیر بگذارد وجود ندارد و یمنی ها هم هیچ ترسی از اقدامات نظامی آمریکا ندارند.

- آمریکا نیک می داند که حمله نظامی به یمن امکان ندارد، زیرا دریمن که هشت سال زیر بمباران بوده  هدف نظامی مهمی که زدن آن روی یمن تاثیر بگذارد وجود ندارد و یمنی ها هم هیچ ترسی از اقدامات نظامی آمریکا ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد علی مهتدی در یادداشتی نوشت: در حالیکه ارتش صهیونیستی به بمباران وحشیانه خود در نوار غزه ادامه می دهد، جبهه های حمایت از غزه در عراق، لبنان و یمن نیز عملیات خود را تشدید کرده اند.

در این میان جبهه یمن در تنگه باب المندب و دریای سرخ شاهد تحولات ژرفی در سطح منطقه ای و بین المللی است.

انصارالله و ارتش یمن در این مدت با ممانعت ازحرکت کشتی هایی به مقصد بندر ایلات اسراییل در دریای سرخ و در عین حال، حمله موشکی و پهپادی به این بندر، شرایط اقتصادی و اجتماعی سختی را برای اسراییل پدید آورده اند.

بندر ایلات در انتهای خلیج عقبه که نام فلسطینی آن قبل از اشغال، امّ الرشّاش بوده برای اقتصاد اسراییل بسیار مهم است و حتی جنبه حیاتی دارد چرا که کلیه مراودات تجاری این رژیم با قاره آسیا از طریق این بندر صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یمن، آمریکا را آچمز کرد

یمن، آمریکا را آچمز کرد