مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 11:052024-01-19سياسي

کاندیداهای مجلس، قانون و اخلاق را در همه امور رعایت کنند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با اشاره به اینکه ملایر به دلیل پتانسیل بالای خود از معدود حوزه های رای گیری تمام الکترونیک در کشور است، - ایسنا/همدان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با اشاره به اینکه ملایر به دلیل پتانسیل بالای خود از معدود حوزه های رای گیری تمام الکترونیک در کشور است، گفت: با رعایت اخلاق و قانونمداری شاهد برگزاری انتخاباتی پر شور با مشارکت حداکثری خواهیم بود.

حسن رضانیا در جلسه ستاد انتخابات ملایر که با حضور اعضای شورای تامین، نمایندگان هیئات اجرایی، نظارت و بازرسی و دواطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد، افزود: از مجموعه فرمانداری ملایر و هیئات نظارت، اجرایی و بازرسی قدردانی میکنم که تا این مرحله از روند اجرایی انتخابات، با جدیت تمام پای کار بوده و هستند.

وی اظهار کرد: توصیه بنده به همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات و کاندیداهای این دوره مجلس شورای اسلامی، رعایت دقیق قانون و پایبندی به اخلاق در رقابت هاست و امیدوارم با کمترین چالش از این عرصه با سربلندی تمام خارج شویم.

رضانیا با بیان اینکه قانون شفافیت مالی که در قانون انتخابات پیش بینی شده است در کنار سایر قوانین لازم الاجراست، افزود: امکانات جدید پیش بینی شده در قانون مانند بهره مندی از آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیداهای مجلس، قانون و اخلاق را در همه امور رعایت کنند

کاندیداهای مجلس، قانون و اخلاق را در همه امور رعایت کنند