مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 14:502024-01-20بين الملل

صهیونیست ها برای پس دادن پول سرقتی از ملت فلسطین شرط گذاشتند


رژیم صهیونیستی در شرایطی که در بن بست تامین هزینه های مالی جنگ غزه گرفتار آمده برای پس دادن درآمد مالیاتی فلسطینیان که از سه ماه پیش بلوکه کرده است شرط و شروط تعیین می کند.

- گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس: کابینه رژیم صهیونیستی تصویب کرده که اگر معلوم شود، درآمد مالیاتی فلسطینیان به کارکنان تشکیلات خودگردان در نوار غزه برسد، اسموتریچ اختیار تعلیق همه اموال تشکیلات خودگردان را دارد این را روزنامه تایمز اسراییل دیروز گزارش داده است.

رژیم صهیونیستی با مداخله در امو داخلی فلسطین به جای تشکیلات خودگردان بر واردات کالاهای وارداتی فلسطینی ها مالیات می گیرد و ماهانه به طور میانگین 750 تا 800 میلیون شکل (حدود 190 میلیون دلار) وجوه به رام الله انتقال می دهد که در شرایط عادی 270 میلیون شکل از این وجوه (حدود 75 میلیون دلار) به نوار غزه منتقل می شود.

   کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی به تازگی پیشنهادی را درباره شیوه تحویل وجوه درآمد مالیاتی تشکیلات خودگردان فلسطین بررسی کرده که از دو ماه پیش بلوکه کرده است.

روزنامه تایمز اسراییل آورده بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی پیشنهاد داده این وجوه به طرف سومی مثل نروژ واگذار شود، مشروط بر اینکه این کشور یا کشور سوم دیگری این وجوه را به نوار غزه ندهد به دست تشکیلات خودگردان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیست ها برای پس دادن پول سرقتی از ملت فلسطین شرط گذاشتند

صهیونیست ها برای پس دادن پول سرقتی از ملت فلسطین شرط گذاشتند