مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 12:202024-01-03ورزشي

آینده روشن والیبال بانوان با افزایش بازیکنان جوان لیگ


کاپیتان تیم والیبال بانوان سپاهان پس از درخشش تیمش در لیگ برتر با 8 پیروزی متوالی و صدرنشینی از لزوم استفاده از ویدیوچک برای کاهش تنش های بازی می گوید.

- ایسنا/اصفهان کاپیتان تیم والیبال بانوان سپاهان پس از درخشش تیمش در لیگ برتر با 8 پیروزی متوالی و صدرنشینی از لزوم استفاده از ویدیوچک برای کاهش تنش های بازی می گوید.

سپاهان پس از چندین سال تک نماینده بودن اصفهان در لیگ والیبال بانوان سال گذشته با سیاست توجه همسان به ورزش بانوان و آقایان پا به عرصه تیم داری در این رشته گذاشت.

طلایی پوشان در سال نخست حضورشان با تصمیم هیئت مدیره و مدیر عامل وقت باشگاه راهی لیگ دسته یک شدند.

بلندقامتان سپاهان سال 1401 را با 13 پیروزی از 13 بازی خود در لیگ دسته یک والیبال بانوان سپری کرده و مقتدرانه بر جایگاه قهرمانی ایستادند تا بدون نگرانی سهمیه لیگ برتری خود را کسب کرده و در اولین سال تیم داری به سوپر لیگ راه یابند.

سپاهانی ها در نخستین گام های آماده سازی فریبا صادقی را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کرده و مریم حدادی، سرمربی فصل قبل و سمیرا ایمانی را به عنوان کمک های او به نیمکت تیم اضافه کردند.

همچنین بازیکنان باتجربه و نام داری همچون سمانه سیاوشی، مونا دریس محمودی، فاطمه صفری، فرزانه مرادیان و فاطمه عنایت را جذب کرده و با زهرا شیری، کاپیتان فصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده روشن والیبال بانوان با افزایش بازیکنان جوان لیگ

آینده روشن والیبال بانوان با افزایش بازیکنان جوان لیگ