مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 15:302024-01-08سياسي

عقب نشینی جانسون از موضع ترامپ در انتخابات 2020


رییس مجلس نمایندگان آمریکا در جدیدترین موضع گیری خود از ادعای دونالد ترامپ مبنی بر تقلب در انتخابات 2020 عقب نشینی کرده و عنوان کرد منکر نتایج انتخابات 2020 نیستم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مایک جانسون رییس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه جدیدی که روز یکشنبه از وی پخش شد، قاطعانه از این ایده که دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا برنده واقعای انتخابات 2020 آمریکا بوده است، عقب نشینی کرد.

اقدامی که به طور قطعی خشم ترامپ و هواداران جمهوری خواهش را برانگیخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایندیپندنت رییس مجلس نمایندگان آمریکا که سال گذشته پس از برکناری کوین مک کارتی به سمت ریاست این مجلس انتخاب شد، در جریان مصاحبه ای که با خبرنگار سی بی اس نیوز داشت،در موضعی متفاوت از مواضع ترامپ، انکار نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا را رد کرد و استدلال کرد: حتی همه جمهوری خواهانی که در آن سال برای باطل کردن نتایج انتخابات تلاش می کردند اکنون این ادعا را قبول ندارند.

جانسون در آن زمانی یکی از اعضای نسبتا جدید مجلس نمایندگان بود.

سالی که در اواخر آن بیش از 100 مقام منتخب جمهوری خواه در کنگره با امضای نامه ای جهت ارائه به دیوان عالی کشور استدلال کرده بودند که نتایج رای گیری در چهار ایالت اصلی آمریکا موسوم به ایالت های نبرد بایستی باطل اعلام شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب نشینی جانسون از موضع ترامپ در انتخابات 2020

عقب نشینی جانسون از موضع ترامپ در انتخابات 2020