مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 10:352023-12-29سياسي

مبارزه جدی با فرار مالیاتی در استان سمنان


شناسایی مؤدیان جدید مالیاتی و مبارزه جدی با فرار مالیاتی باید در دستور کار اداره کل امور مالیاتی استان سمنان قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، جعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان در دیدار با علی حسین پور، مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان اظهار کرد: در همه کشورها مرسوم و متداول است که جریان اداره امور با پرداخت مالیات انجام می شود.

وی ادامه داد: عمده تکیه دولت ها بر وصول مالیات شهروندان در صنوف مختلف بوده و در سال های اخیر این رویکرد در قوه مجریه رو به پیشرفت و بهبود است.

رییس کل دادگستری استان سمنان بیان کرد: با استدلال های خاصی نظیر عدم فشار بر مردم حتی شناسایی گروه های جدید مالیاتی برای وصول مالیات در برخی اوقات در سال های اخیر دچار ضعف بوده و گاهی انجام نمی شده است؛ اما خوشبختانه تحقق درآمدهای مالیاتی در استان امیدبخش و امیدآفرین است.

عبداللهی، سمنان را استانی صنعتی و اقتصادی توصیف و اظهار امیدواری کرد: بتوانیم در جهت تحقق درآمدهای استان گام های خوبی برداریم.

وی با بیان اینکه شناسایی مؤدیان جدید مالیاتی و مبارزه جدی با فرار مالیاتی باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: مواردی نظیر عدم استفاده از کارت خوان و سوق دادن مردم به سمت واریز وجه به حساب های معرفی شده از سوی کسبه به طور جدی از سوی اداره کل امو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه جدی با فرار مالیاتی در استان سمنان

مبارزه جدی با فرار مالیاتی در استان سمنان