مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 08:552024-01-10فرهنگي

برگزیدگان جشنواره منطقه ای شعر «سرباز وطن» در مهریز یزد معرفی شدند


جشنواره منطقه ای شعر «سرباز وطن» با رقابت شعرای پنج استان کشور و معرفی برگزیدگان به میزبانی شهرستان مهریز در استان یزد به کار خود پایان داد.

- برگزیدگان جشنواره منطقه ای شعر سرباز وطن در مهریز یزد معرفی شدند ایسنا/یزد جشنواره منطقه ای شعر سرباز وطن با رقابت شعرای پنج استان کشور و معرفی برگزیدگان به میزبانی شهرستان مهریز در استان یزد به کار خود پایان داد.

در آیین اختتامیه این جشنواره که شب گذشته در سالن شکیب مهریز با حضور مسئولان، مردم و جمعی از شعرای برجسته کشورمان برگزار شد، از میان 199 اثر دریافتی از شعرای اصفهان، سمنان، فارس، کرمان و یزد، آثار برگزیده با انتخاب هیات داوران، معرفی و تجلیل شدند.

در این مراسم ساجده تقی زاده با اثر به همسر حاج قاسم و همه همسران شهدا از استان فارس، سید مهدی پور جعفری با اثر خاتم سلیمانی از میبد یزد، زهرا شایق با اثر قصه تازه را خودت بنویس از استان یزد، فاطمه یزدانی با اثر سکوت تو صدای شب از خاتم یزد و فهیمه مجیدی با اثر سردار دل ها از استان کرمان به عنوان برتر انتخاب شدند.

همچنین فائزه زرافشان با اثر چقدر خون جوان روی قتلگاه بریزد از استان یزد، ذریه طباطبایی با اثر پرستوهای عاشق و مرضیه ابویی با اثر وقتی میان برکه شب از مهریز یزد، محمد رضا رستمی با اثر با سلاح صلح آمد تا جهان داری کند از یز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره منطقه ای شعر «سرباز وطن» در مهریز یزد معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره منطقه ای شعر «سرباز وطن» در مهریز یزد معرفی شدند