مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 10:102024-01-17سياسي

آثار شکست روزبه روز بر پیشانی دشمن نمایان تر می شود


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آثار شکست روز به روز بر پیشانی دشمن نمایان تر می شود و گذر زمان پیروزی اسلام و تمدن اسلامی را نوید می دهد که اگر درست عمل کنیم به ظهور امام زمان (عج) منتهی خواهد شد تا بشر نجات پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با حاج حسین یکتا، راوی دفاع مقدس اظهارداشت: انسان برای آزمایش در مسیر حق و باطل به این دنیا آمده و همواره این آزمایشات وجود دارد.

وی با بیان اینکه مسئله هدایت و ذلالت چیزی نبوده که خداوند در نفع و زیان آن شریک باشد بلکه آن برای انسان بوده که نیازمند است، تصریح کرد: اگر خداوند بخواهد همه را یکنواخت به مسیر حق می آورد ولی آن نمره ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: حیوانات و نباتات در راهی که قرار گرفته اند مسیر خود را ادامه می دهند و نمره ندارند چون از روی جبر کارهای خود را انجام می دهند و انسان تنها موجودی است که مختار آفریده شده است.

عبادی با اشاره به اینکه خداوند این گونه قرار داده که انسان باید حق طلب شود و از سوی دیگر اگر آن را انتخاب کرد بقیه همه مال خداوند است، افزود: بنابراین اینکه چه کنیم فقط سر دو راهی اول برای انتخاب راه درست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار شکست روزبه روز بر پیشانی دشمن نمایان تر می شود

آثار شکست روزبه روز بر پیشانی دشمن نمایان تر می شود