مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 22:502024-01-01سياسي

حضور جمعی از کارکنان شرکت نفت آغاجاری بر مزار شهید ابومهدی المهندس+عکس


در آستانه سالگرد شهادت سرداران مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس تعدادی از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری با حضور در نجف اشرف بر سر مزار شهید ابومهدی المهندس حاضر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، در آستانه سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس 90 نفر از  کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری و تعدادی از همشهریان شهرستان امیدیه بر سر مزار شهید ابومهدی المهندس در قبرستان وادی السلام  نجف اشرف حاضر و با آرمان های شهدای مقاومت میثاقی دوباره بستند.

در این مراسم آل صادق سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق با اشاره به نقش سرداران جبهه مقاومت و نقش مرجعیت در شکست داعش، گسترش و پیشرفت های بی سابقه امروز جبهه مقاومت تا عمق سرزمین های اشغالی را محصول جانفشانی های سرداران شهید مقاومت شهیدان سلیمانی، ابومهدی المهندس و سیدرضی موسوی عنوان کرد.

در این آیین بزرگداشت، کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری با اهدای  2 هزار شاخه گل نرگس مزار شهید ابومهدی المهندس را آذین بستند.

در ادامه این آیین حاج میثم مطیعی و گروه های حماسه سرای ایرانی و عراقی به مدیحه سرایی پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور جمعی از کارکنان شرکت نفت آغاجاری بر مزار شهید ابومهدی المهندس+عکس

حضور جمعی از کارکنان شرکت نفت آغاجاری بر مزار شهید ابومهدی المهندس+عکس