مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 20:112024-01-04سياسي

سردار غیب پرور: حاج قاسم همیشه ملجا و پناه بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار غلامحسین غیب پرور امروز در تجمع محکومیت اقدام تروریستی کرمان و گرامیداشت چهارمین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در شیراز با بیان اینکه این جلسه به نام شخصیتی منعقد شده که همه ما او را الگو می دانیم، اظهار داشت: این جلسه مضاعف شد با گرامیداشت شهدایی که دیروز در کرمان در کسوت شهید با پروردگار خود ملاقات کردند و امروز رهبری فرزانه انقلاب این مسیر حکمت را رهبری می فرمایند.

وی تصریح کرد: حق برملا نمی شود مگر با مجاهدت و این سنت الهی است و هیچ پیغمبری موفق نشد مگر اینکه لباس مجاهدت را پوشید و شهیدان با روی سرخ فام پروردگار خود را ملاقات کردند.

  سردار غیب پرور گفت: حاج قاسم عزیز ما برای جهان الگو شد، ولی آیا فقط از 4 سال پیش در 13 دی ماه؟ به هیچ وجه؛ یک عمر خالصانه و بی ادعا و بی هیاهو کار کردن او را به چنین الگویی تبدیل کرد.

وی با یادآوری سرآغاز آشنایی با حاج قاسم در زمان هشت سال دفاع مقدس و با اشاره به حضور این فرمانده در عملیات های مختلف، ادامه داد: حاج قاسم همیشه ملجأ و پناه و تکیه گاه بود و با شهادت احمد کاظمی، بی تابی حاج قاسم هم شروع شد.

  جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) گفت: حاج قاسم به این باور رسیده بود که اوج تقرب او باید با شهادت باشد و در نهایت به دست شقی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار غیب پرور: حاج قاسم همیشه ملجا و پناه بود

سردار غیب پرور: حاج قاسم همیشه ملجا و پناه بود