مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 12:302024-01-20اقتصادي

صرفه جویی 15 میلیون دلاری با احیای 550 تجهیز بیمارستانی


با راه اندازی مرکز احیاء و بازیابی تجهیزات پزشکی در قالب یک طرح کلان ملی تاکنون 550 دستگاه احیاء و به چرخه درمان بازگشته و به گفته محققان این میزان فعالیت بالغ بر 15 میلیون دلار صرفه جویی ارزی در پی داشته است.

- با راه اندازی مرکز احیاء و بازیابی تجهیزات پزشکی در قالب یک طرح کلان ملی تاکنون 550 دستگاه احیاء و به چرخه درمان بازگشته و به گفته محققان این میزان فعالیت بالغ بر 15 میلیون دلار صرفه جویی ارزی در پی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ملک زاد، مدیرعامل یکی از شرکت های فناور، مدیریت تجهیزات پزشکی در بیمارستان ها را از جمله حوزه های بین رشته ای دانست و گفت: متاسفانه ما در زمینه دانش مدیریت تجهیزات پزشکی در بیمارستان ها نسبت به دانش دنیا حدود 30 تا 35 سال عقب ماندگی داریم، از این رو ما در این شرکت این نیاز را شناسایی کرده و بررسی های ما نشان می دهد این تجهیزات زودتر از موعد از چرخه درمان خارج شده و انبارهای بیمارستان ها مملو از تجهیزات بیمارستانی است که در حال نابودی هستند.

وی با اشاره به اهمیت تجهیزات پزشکی در فرآیند تشخیصی و درمانی، اظهار کرد: در این راستا هدف طرح ایجاد مرکز احیای تجهیزات پزشکی در دستور کار گرفت تا از این طریق اقدام به استفاده مجدد از این تجهیزات شد و در قالب این طرح می کوشیم این تجهیزات را به چرخه درمان باز گردانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی 15 میلیون دلاری با احیای 550 تجهیز بیمارستانی

صرفه جویی 15 میلیون دلاری با احیای 550 تجهیز بیمارستانی