مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 13:352023-12-25دانش

مراسم بزرگداشت پدر جنگلبانی ایران در کرج برگزار شد


مراسم هفتاد و یکمین بزرگداشت دکتر کریم ساعی در کرج برگزار و در این مراسم پیشنهاد شد که یکی از بزرگترین پارک های کرج به نام بنیانگذار علوم نوین منابع طبیعی ایران نامگذاری شود.

- ایسنا/البرز مراسم هفتاد و یکمین بزرگداشت دکتر کریم ساعی در کرج برگزار و در این مراسم پیشنهاد شد که یکی از بزرگترین پارک های کرج به نام بنیانگذار علوم نوین منابع طبیعی ایران نامگذاری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمدعلی ابراهیم زاده موسوی رییس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران روز دوشنبه چهارم دی ماه در مراسم هفتاد و یکمین بزرگداشت دکتر کریم ساعی، پدر جنگلبانی ایران که در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در کرج برگزار شد؛ گفت: ما در کشور الگوهای خوبی مانند مرحوم ساعی داریم.

ایشان در دوره کوتاه زندگی خود و در همان جوانی آثاری را از خود بر جای گذاشتند که همچنان ریشه دار و پایدار است.

وی خاطرنشان کرد: پایه گذاری سازمان جنگل ها و مراتع و دانشکده منابع طبیعی آن هم با امکانات آن زمان از کارهای اثرگذار مرحوم ساعی بود.

رییس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران افزود: در وجود ایشان عشق به توسعه کشور و جنگل های ایران وجود داشت و برای عملی شدن آن، سازمان و تشکیلات خلق کرد و با برنامه ریزی دست به تربیت نیروی انسانی زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بزرگداشت پدر جنگلبانی ایران در کرج برگزار شد

مراسم بزرگداشت پدر جنگلبانی ایران در کرج برگزار شد