مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 14:052024-01-12سياسي

شیشه عمر آمریکا در آستانه شکستن به دست یمنی هاست


امام جمعه موقت یزد با اشاره به پایداری یمنی‎ها در راه اهدافشان، گفت: زمانی نمرود نیز ادعای خداوندی می‎کرد ولی خدا یک پشه ضعیف را مامور نابودی او کرد و امروز شیشه عمر آمریکا در دست کشور ضعیفی چون یمن قرار گرفته و به زودی شاهد ویرانی این خانه عنکبوت خواهیم بود.

- ایسنا/یزد امام جمعه موقت یزد با اشاره به پایداری یمنی‎ها در راه اهدافشان، گفت: زمانی نمرود نیز ادعای خداوندی می‎کرد ولی خدا یک پشه ضعیف را مامور نابودی او کرد و امروز شیشه عمر آمریکا در دست کشور ضعیفی چون یمن قرار گرفته و به زودی شاهد ویرانی این خانه عنکبوت خواهیم بود.

آیت الله سید ناصر محمدی امروز 22 دی ماه در خطبه های نماز جمعه شهر یزد که در مسجد ملااسماعیل اقامه شد، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ایام اعتکاف، گفت: اعتکاف یعنی انسان سه روز از دنیا دوری کند و تنها در درگاه خداوند عبادت و تقوی الهی را در خود تقویت کند لذا توصیه می کنیم مردم به ویژه جوانان از این ایام بهره کافی را ببرند.

وی با اشاره به آغاز ماه رجب و تبریک ولادت امام محمدباقر(ع) و روایتی از آن حضرت، گفت: حضرت امام باقر(ع) در پاسخ به سئوال ابوحمزه ثمالی فرمودند؛ با دوستان خدا دوستی و با دشمنان خدا دشمنی کنید و همانگونه که خداوند به شما دستور داده همیشه با صادقین همراه باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیشه عمر آمریکا در آستانه شکستن به دست یمنی هاست

شیشه عمر آمریکا در آستانه شکستن به دست یمنی هاست