مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 11:402024-01-02سياسي

نقش سرویس اطلاعات فرانسه در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی


مسعود رجوی قبل از 30 خرداد و ورود به فاز نظامی سفری به پاریس داشته و با مسئولان سرویس اطلاعات فرانسه در پاریس دیدار داشته است؛ پس از این دیدار بود که دفتر حزب جمهوری اسلامی را منفجر کردند.

- مسعود رجوی قبل از 30 خرداد و ورود به فاز نظامی سفری به پاریس داشته و با مسئولان سرویس اطلاعات فرانسه در پاریس دیدار داشته است؛ پس از این دیدار بود که دفتر حزب جمهوری اسلامی را منفجر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مشرق نوشت، در چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات سران گروهک منافقین، نماینده دادستان پیش از آغاز قرائت کیفرخواست متهمان گفت: مسعود رجوی قبل از 30 خرداد و ورود به فاز نظامی سفری به پاریس داشته و با مسئولان سرویس اطلاعات فرانسه(عامل نیابتی سازمان سیا) در پاریس دیدار داشته است؛ پس از این دیدار دفتر حزب جمهوری اسلامی را منفجر کردند.

وی ادامه داد: ماموریت توجیه کلاهی به موسی خیابانی سپرده شده بود.

رجوی پس از این جنایت همراه بنی صدر دوباره به فرانسه متواری شد.

پس از انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران امام(ره) کشورهای مدعی حقوق بشر این جنایت را محکوم نکردند! رجوی در دیدار با ژنرال حبوش رییس سرویس اطلاعات عراق( استخبارات) فاش کرد که منافقین نه تنها ساختمان حزب جمهوری اسلامی را منفجر کرده بلکه مسئولیت انفجار دفتر نخست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش سرویس اطلاعات فرانسه در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی

نقش سرویس اطلاعات فرانسه در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی