مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 16:002023-12-30اقتصادي

اجرای 17 پروژه محرومیت زدایی در چهارمحال و بختیاری


معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: 445 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبارات محرومیت زدایی به استان ابلاغ شده که با هماهنگی دستگاه اجرایی مربوطه به تصویب شورای برنامه ریزی رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، اردشیر آذر بعدازظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری گفت: 445 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبارات محرومیت زدایی به استان ابلاغ شده که با هماهنگی دستگاه اجرایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به تصویب شورای برنامه ریزی رسیده است.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری افزود: استفاده از این اعتبار منوط به چند شرط است؛ اول اینکه پروژه جدیدی شروع نشود و دوم اینکه اولویت تخصیص بودجه با پرژوه هایی است که در سال 1400 و 1401 از اعتبارات محرومیت زدایی استفاده کردند.

وی ادامه داد: طبق ابلاغ انجام شده هیچ پرژوه جدیدی نباید شروع شود و اتمام پروژه های نیمه تمام قبل را مدنظر قرار داده که شامل 17 پروژه با اعتبار 45 میلیارد و 500 ملیون تومان است .

آذر عنوان کرد: بهسازی و آسفالت محور خوزستان به علی آباد با اعتبار 451 میلیون تومان، روکش و آسفالت روستای خلیل آباد، اوج بغاز و دولت آباد با اعتبار 2 میلیارد و 761 میلیون تومان، بهسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 17 پروژه محرومیت زدایی در چهارمحال و بختیاری

اجرای 17 پروژه محرومیت زدایی در چهارمحال و بختیاری