مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 22:052024-01-09اقتصادي

گلستان از تامین برق طرح های بزرگ صنعتی و اقتصادی بی نیاز می شود


راه اندازی فاز بخار نیروگاه برق علی آبادکتول تولید برق در استان گلستان را 1500 مگاوات افزایش می دهد که به سبب آن گلستان از تامین برق جهت طرح های بزرگ صنعتی و اقتصادی بی نیاز می شود.

- ایسنا/گلستان راه اندازی فاز بخار نیروگاه برق علی آبادکتول تولید برق در استان گلستان را 1500 مگاوات افزایش می دهد که به سبب آن گلستان از تامین برق جهت طرح های بزرگ صنعتی و اقتصادی بی نیاز می شود.

علی محمد زنگانه شامگاه 19 دی ماه در جلسه ای که با حضور مدیرعامل توانیر و مدیران عامل هلدینگ برق و انرژی بنیاد مستضعفان و نیرگاه آذرخش برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه توافق های مقتضی جهت آغاز عملیات اجرایی فاز بخار نیروگاه علی آبادکتول صورت گرفت.

وی ضمن اشاره به مصوبات این جلسه، عنوان کرد: بر طبق توافقات صورت گرفته 150 میلیارد تومان از محل اوراق اسناد خزانه اسلامی و همچنین 60 میلیارد تومان به صورت نقدینگی جهت اجرای فاز بخار نیروگاه علی آبادکتول تخصیص می یابد.

استاندار گلستان با توضیح در مورد تامین نقدینگی لازم برای نیروگاه هوتن در شهرستان گنبدکاووس، بیان کرد: تامین نقدینگی لازم برای نیروگاه هوتن در شهرستان گنبدکاووس صورت گرفته که این نیروگاه 4 مگاواتی با هدف تامین برق مورد نیاز منطقه ساخته می شود و گام مهمی در جهت رفع مشکل چندین ساله مردم شریف نقاط مرزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان از تامین برق طرح های بزرگ صنعتی و اقتصادی بی نیاز می شود

گلستان از تامین برق طرح های بزرگ صنعتی و اقتصادی بی نیاز می شود