موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 12:002024-01-07سياسي

ظرفیت کارخانه بازیافت شن و ماسه به 8 هزار تن می رسد


نایب رییس شورای شهر تهران با اشاره به افتتاح کارخانه شن و ماسه گفت: ظرفیت این کارخانه در آینده می تواند به 8 هزار تن برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، پرویز سروری نایب رییس شورای شهر تهران امروز 17 دی 1402، در صحن علنی شورای شهر به افتتاح کارخانه بازیافت شن و ماسه اشاره کرد و گفت: ظرفیت در حال حاضر 3300 تن است و در آینده به 8 هزار تن می رسد.

وی با بیان اینکه این کارخانه در ادوار گذشته بلافاصله مانده بود گفت: چند مشکل کوچک بود که آن را برطرف و کارخانه راه اندزای شد.

نایب رییس شورای شهر تهران ن به موضوع رفت و روب در تهران اشاره کرد و گفت: روش کار پیمانکاران تغییر می کند و به زودی شاهد تحول در این عرصه خواهیم بود و امیدواریم پیمانکاران با عزم جدی وارد عمل شوند.

سروری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت کارخانه بازیافت شن و ماسه به 8 هزار تن می رسد

ظرفیت کارخانه بازیافت شن و ماسه به 8 هزار تن می رسد