مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 10:052024-01-20حوادث

قلع و قمع 124 موردسازه غیرمجاز در اراضی کشاورزی البرز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سرهنگ سید مجتبی موسوی فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی استان البرز با بیان اینکه قلع و قمع و تخریب بنا های غیر مجاز در اراضی کشاورزی به طور مستمر ادامه دارد، - فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی استان البرز گفت: 124 مورد ساخت وساز و مصادیق تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در 2 شهرستان تابعه این استان دیروز جمعه قلع و قمع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سرهنگ سید مجتبی موسوی فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی استان البرز با بیان اینکه قلع و قمع و تخریب بنا های غیر مجاز در اراضی کشاورزی به طور مستمر ادامه دارد، افزود: اقدام قانونی برای آزادسازی اراضی تغییر کاربری یافته به صورت همزمان در سه شهرستان نظرآباد و چهارباغ به اجرا درآمد.

وی کفت: در این اقدام بیش از 124 مورد شامل قطعه بندی، بنا و دیگر مستحدثات پس از هماهنگی های قضایی و با همراهی سایر دستگاه ها رفع اثر شد و 100 هکتار زمین کشاورزی به عرصه تولید بازگشت.

موسوی گفت: یکی از برنامه های اجرایی در ماموریت های حفظ کاربری اراضی اجرای احکام قضایی و آرای صادره از سوی شعب دستگاه قضایی است که در هفته گذشته 10 مورد نیز از احکام صادر شده در شهرستان های ساوجبلاغ، چهار باغ و فردیس به اجرا درآمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلع و قمع 124 موردسازه غیرمجاز در اراضی کشاورزی البرز

قلع و قمع 124 موردسازه غیرمجاز در اراضی کشاورزی البرز