مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 11:252023-12-30سياسي

جریان های سیاسی پاسخگوی عملکرد افراد خود باشند


دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: جریان های سیاسی باید براساس نگرش هایی که وجود دارد برای انتخابات فرد معرفی کنند و پس از آن نسبت به عملکرد او پاسخگو باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اظهارات رهبر انقلاب درباره انتخابات اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در تمام دوره های مختلف در بحث انتخابات و جمهوریت نظام تاکید داشتند.

حضرت امام (ره) هم عنوان می کردند جمهوری اسلامی، نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد؛ بنابر این اساس نظام بر مبنای جمهوریت نظام مشخص شده است.

وی گفت: متاسفانه برای این موضوع مهم هیچ ساختاری را نظام ما تعیین نکرده است و مجبوریم مردم را با درخواست و تدبیر به انتخابات دعوت کنیم که به این شکل نباید باشد.

بوبور ادامه داد: ما به جمهوریت نظام خود باید اعتقاد داشته باشیم.

رهبری از اول انقلاب تا به امروز  عنوان کردند که انتخابات حتی یک روز هم نباید به تاخیر بیفتد و در هر شرایطی باید انتخابات انجام شود.

اما ما احزاب و جریانات سیاسی که بیایند به مردم برنامه بدهند و بر اساس این برنامه شاخص ارائه  و بر اساس آن شاخص تعهد دهند و بر مبنای آن تعهد پاسخگو باشند را همچنان در کشور نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان های سیاسی پاسخگوی عملکرد افراد خود باشند

جریان های سیاسی پاسخگوی عملکرد افراد خود باشند