مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 10:352024-01-06اقتصادي

داستان هایپر قدمت ساری چیست؟


طبق پیگیری ها هایپر قدمت دارای مجوز قانونی است، بحث تغییر کاربری به این دلیل که زمین سازه در بافت است مطرح نیست، در بحث اضافه بنا نیز پرونده به کمیسیون ماده 99 ابلاغ و در حال بررسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، مدتی است که افتتاح یک فروشگاه بزرگ مواد غذایی در جاده ساری J قائمشهر سر و صدای زیادی به راه انداخته، براستی هایپر قدمت داستانش چیست؟ این روزها کسی نیست که فروشگاه را نشناسد یا سری به آنجا نزده باشد، فروشگاهی که همه چیز در آن یافت می شود و قیمتی نسبتا مناسب دارد، گفتیم سروصدا، البته منظور سکوت پیش از افتتاح و صدای پس از معروفیت آن است.

  از تبلیغات در سطح شهر و خودنمایی نام هایپر قدمت بر روی بیلبوردها که بگذریم، از اعتراض منصور علی زارعی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس و البته کاندیدای دور بعدی انتخابات نمی توان گذشت.

*ماجرای اعتراض نماینده مجلس  12 مهر ماه 1402 بود که این نماینده مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه تاکید کرد که هایپر قدمت مجوز قانونی ندارد و اسامی افراد و دستگاه هایی که در تخلف این فروشگاه ترک فعل کردند را اعلام می کند .

منصورعلی زارعی همچنین در گفت وگوی اختصاصی با خبرگزاری فارس با بیان اینکه همه افراد در برابر قانون یکسانند و مردم باید طعم شیرین عدالت را بچشند، نماینده مجل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان هایپر قدمت ساری چیست؟

داستان هایپر قدمت ساری چیست؟