مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 20:452024-01-18ورزشي

آغاز کار مسی ها در بازار زمستانی نقل وانتقالات با جذب دو مهاجم


دو مهاجم در پنجره نقل وانتقالات نیم فصل به جمع سونگونی ها ملحق شدند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دو مهاجم در پنجره نقل وانتقالات نیم فصل به جمع سونگونی ها ملحق شدند.

مس سونگون ورزقان فصل را با هدایت مهدی بخشی زاده آغاز کرد و در ادامه امیر میرزاییان را روی نیمکت خود دید و سرانجام نیم فصل نخست را بدون سرمربی و با 20 امتیاز در مکان سیزدهم جدول لیگ آزادگان به پایان برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نارنجی پوشان همچنین با برتری برابر کیا شاهرود در مرحله سوم جام حذفی به مرحله یک شانزدهم این رقابت ها راه پیدا کردند و باید 19 بهمن ماه از شناورسازی قشم پذیرایی کنند.

10 روز قبل علی اصغر کلانتری با تجربه مربیگری در فجرسپاسی، مس رفسنجان، برق شیراز و ون پارس نقش جهان به عنوان سکان دار جدید مسی ها معرفی شد تا نیمکت این تیم بعد از مدت ها از شرایط بلاتکلیفی خارج شود.

سونگونی ها در فاصله 28 روز مانده به آغاز نیم فصل دوم رقابت های لیگ یک کار خود در بازار نقل وانتقالات نیم فصل را از امروز (پنجشنبه) و با جذب دو بازیکن آغاز کردند.

بنابراین، اکبر آفاقی مهاجمی که سابقه بازی برای ماشین سازی تبریز، رایکا بابل، شهرخودرو و نفت مسجدسلیمان را در کارنامه دارد با 31 سال سن به تیم زادگاهش پیوست و فرزان دانا مهاجم 25 ساله نیم فصل اول شهرراز شیراز که مقطعی برای پیکان و فجرسپاسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز کار مسی ها در بازار زمستانی نقل وانتقالات با جذب دو مهاجم

آغاز کار مسی ها در بازار زمستانی نقل وانتقالات با جذب دو مهاجم