مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 18:552024-01-01بين الملل

2023؛ سال آرمان ملت فلسطین


2023 سال آرمان فلسطین بود، سال مذاکرات سیاسی میان گروه های فلسطین صاحب حق مالکیت بر سرزمینشان و رژیم غاصب و ناقض حقوق بشر و کنوانسیون های بین المللی صهیونیستی و سال خبرنگارانی که مورد حمله قرار گرفتند، - دستگیر و حتی خود و خانواده هایشان به عمد به وسیله رژیم صهیونیستی شهید شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یادداشت وجیده حافی، تحلیلگر الجزایری در یادداشتی نوشت: سال 2023 میلادی با وجود همه حوادث و بحران هایی که آن را متمایز می کند، سال آرمان فلسطین بود که مردمانش همچنان از کشتار، قتل عام هدفمند و عمدی دشمن درمانده صهیونیستی رنج می برند.

آنها تاکنون بهانه قانع کننده ای برای دست کشیدن از جنگی که به زعمشان آسان و مانند جنگ های دیگر بود، نیافته و از شجاعت فلسطینیان غافلگیر شده اند.

مبارزان مقاومت و مردم آزاده فلسطین این بار حرف خود را قاطعانه زدند و یک صدا گفتند، مخالف مهاجرت و تکرار فاجعه 1948 میلادی هستند.

فلسطین در سال 2023 میلادی به شدت در تمامی رسانه ها با زبان ها و جهت گیری های مختلف حضور داشت و همین موضوع برای جلب توجه جهانیان به آن کافی است؛ هرچند برخی رسانه ها تلاش می کردند با مانورهای ساختگی از بار خبری موضوع فلسطین بکاهند.

فلسطین متعلق به فلسطینیان است و یهودیان کسانی هستند که باید آنجا را ترک کنند و جایگزینی برای اقامت و اسکان خود ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2023؛ سال آرمان ملت فلسطین

2023؛ سال آرمان ملت فلسطین