مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 14:152023-12-22سياسي

امام جمعه ساوه: جنایت های رژیم صهیونسیتی با چراغ سبز آمریکا است


دولتمردان آمریکایی با چراغ سبز خود به جنایت های ضدبشری رژیم صهیونسیتی در غزه عامل تداوم نسل کشی در فلسطین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های امروز نماز جمعه ساوه با گرامیداشت روز تکریم همسران و مادران شهدا گفت: در سالروز وفات حضرت ام‏ البنین که روز تکریم مادران و همسران شهدا نام گرفته است، ایثار و فداکاری و صبر و پایداری مادران و همسران شهیدان هشت سال دفاع مقدس و هم‏چنین شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع امنیت کشور را گرامی داشته و اوراق تاریخ را به نام گذشت‏ ها و خلوص و تلاش‏ های آنان مزین می کنیم.

وی با بیان اینکه عملکرد این بانوان فداکار باید پشتوانه‏ ای برای نسل امروز باشد افزود: مادران و همسران شهدا در طول 8 سال دفاع مقدس و پس از آن، حماسه‏ های جاویدی ساختند که قلم توانایی نوشتن آن‏ را ندارد و تاریخ همیشه از آن یاد خواهد کرد.

خطیب جمعه ساوه اضافه کرد: آنان با صبر و استقامت خود دشواری ها را تحمل کردند و هم‏ اکنون نیز در تمام عرصه‏ های مختلف کشور، حضوری پررنگ دارند و دیگر بانوان کشور را پیوسته به این حضور تشویق می کنند.

وی خاطرنشان کرد: همسران شهدا با تربیت یادگاران همسران خود، آن‏ها را برای انقلاب و دوران شکوفایی این سرزمین آماده می ‏کنند و چه‏ بسا همسرانی که خود دارنده رتبه‏ ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ساوه: جنایت های رژیم صهیونسیتی با چراغ سبز آمریکا است

امام جمعه ساوه: جنایت های رژیم صهیونسیتی با چراغ سبز آمریکا است