مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 11:252024-01-05سياسي

استقرار 30 میز خدمت توسط وزارتخانه ها در دومین سفر رییس جمهور به زنجان


مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان گفت: 30 میز خدمت توسط وزارتخانه ها در دومین سفر رییس جمهوری به استان زنجان برای پاسخگویی به مردم برپا شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان گفت: 30 میز خدمت توسط وزارتخانه ها در دومین سفر رییس جمهوری به استان زنجان برای پاسخگویی به مردم برپا شده است.

صفدر اسماعیلی امروز (جمعه 15 دی ماه) در حاشیه ستاد ارتباطات مردمی در جمع خبرنگاران، در رابطه با اولین سفر رییس جمهور دولت سیزدهم به استان زنجان، اظهار کرد: در آبان سال 1400 همزمان با دور نخست سفر رییس جمهور به استان، حدود 30 هزار تماس تلفنی و مکاتبات مردمی از مردم استان زنجان جمع آوری، اخذ، ثبت و مورد پیگیری و رهگیری قرار گرفته است.

وی در رابطه با تعداد تسهیلات قرض الحسنه و کمک های بلاعوض به مردم در دور اول سفر آقای رییسی به استان زنجان، افزود: از درخواست های شهروندان، 9195 مورد تسهیلات قرض الحسنه و 7281 مورد کمک بلاعوض از محل اعتبارات ویژه رییس جمهوری پرداخت شده است.

این مسئول در رابطه با نحوه تحویل و نگارش نامه درخواست از ریاست جمهوری، تصریح کرد: شهروندان حتما در درخواست های مکتوب خود، مشخصات فردی خود شامل کدملی، تاریخ تولد، شماره تماس و غیره را بنویسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 30 میز خدمت توسط وزارتخانه ها در دومین سفر رییس جمهور به زنجان

استقرار 30 میز خدمت توسط وزارتخانه ها در دومین سفر رییس جمهور به زنجان